Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ευχές για το 2011 !!!!!!

Ως πρώτο μήνυμα Ευχών!!!!!!!
μα & τόσων ακόμη .......
παραθέτω κάποιο που όταν το διάβασα,
δεν μπορώ να κρύψω ότι πραγματικά με συγκλόνησε
(Νοιώθω δε πανευτυχής!!!!!!! που μου επιτράπηκε να το αναρτήσω.)  

Irene Georgiou

Τελευταία μέρα τούτης της χρονιάς.

Μιας χρονιάς που για μένα ήταν ..σημαδιακή.. καθώς μου πήρε για πάντα τον μπαμπά μου κι έκανε την κάθε μου χαρά να επισκιάζεται από τη δική του απουσία και να μου είναι ταυτόχρονα λύπη.

Είθε η νέα χρονιά να μας βρεί δυνατούς ν'αντέχουμε ο καθένας τα δαιμόνια που τον βασανίζουν... να είμαστε καλά, να εκτιμάμε τα όσα μας προσφέρονται,

 να προσφέρουμε απλόχερα την αγάπη !!!!!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Ως δεύτερο...
Από εμενα, που από σπόντα θα έλεγα είμαι κι ο ''Διαχειριστής'' του Ιστολογίου μας:
Ως ευχή μου, για όλα τα ήδη μα & για τα μελλοντικά φιλαράκια μου!!!!!!!
Παραθέσω αυτό το πρωτότυπο
-Θα ήθελα να πιστεύω.
Γιατί η κινητήριος δύναμη του Ιστολογίου είναι:
η Δημιουργική! Καλαίσθητη!! Πρωτοτυπία!!!
όλων μας.-
ρητούλι:


Σας εύχομαι
''Ό,τι ποθείτε !!!!!!!
& στον βαθμό που σας πρέπει.'' 
(Φιλικά, Διομήδης)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου