Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

Άνθρωπε! χρειάζομαι τη βοήθειά σου.

Λένε πως:
<<Είναι προτιμότερη η μοναξιά από την κακή παρέα.>>
Ναι!!! Είναι!!!!!!!
 Είμαι σίγουρος πλέον γι' αυτό.

Και χαίρομαι, που τόσα χρόνια δεν αναλώθηκα, με δήθεν αξιόλογους φίλους & γνωστούς, που θα μου ήταν χρήσιμοι για να βολευτώ, ξεπουλώντας κάθε ίχνος αξιοπρέπειας & ανθρωπιάς που είχα, είτε για να βοηθηθώ να εγκαταλείψω τα πιστεύω μου, να πάψω να είμαι ρομαντικός & ονειροπόλος, να ασχολούμε & να νοιάζομαι τα ζώα, να έχω το θάρρος να λέω ότι & το μυρμήγκι ακόμη έχει τα ίδια δικαιώματα με τον άνθρωπο πάνω σε αυτό τον πλανήτη, να επιθυμώ να προστατεύω τους αδύνατους έως ότου δυναμώσουν...
Να έχω την κακή συνήθεια να δίνω χωρίς να επιθυμώ να συνδιαλαγώ διεκδικώντας κάποιο αντάλλαγμα ως ανταμοιβή-πληρωμή για την δήθεν καλή μου πράξη.
Να είμαι ο Διομήδης, κι όχι κομμάτια άλλων, παρμένα  χωρίς λογική κρίση καλών ή κακών αντιγραφών του περιβάλλοντος που μεγάλωσα.
Δεν λέω ότι κατάφερα κάτι το ιδιαίτερο ως τώρα, δεν έπαψα όμως ούτε για μια στιγμή να προσπαθώ, να καλυτερεύσω τη ζωή μου όσο & την ζωή των τριγύρω μου προς το καλύτερο, ΠΑΝΤΑ.
Γράφω κι εγώ κάποιες γραμμές στο χαρτί... μα ποτέ μου δεν είχα την πολυτέλεια να διαβάσω κάποια βιβλία. Έζησα όμως κάποιες καταστάσεις στην ζωή μου, που με έμαθαν & με έκαναν δυνατό.
Κι εσύ γράφεις & είμαι σίγουρος πως μπορείς καλύτερα από μένα, γιατί έχεις διαβάσει.
Θέλω την βοήθειά σου, για να αλλάξουμε τον κόσμο... όσο παιδικό & ουτοπικό κι αν ακούγετε αυτό.
Δως μου απλά το δικαίωμα να αναρτήσω κάποια απ΄ τα γραπτά &.......
Σκοπός, αυτής μου της κίνησης, όπως & ο δικός σου... το να προσφέρουμε αυτην την έστω λίγη γνώση & αγάπη που μας περισσεύει & που επιθυμούμε να αμολύσουμε ως χάρτινο καραβάκι στον ωκεανό της ζωής, με στόχο την μεταφορά σπόρων που θα φυτεύσουμε στο πρώτο γόνιμο νησάκι που θα φτάσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου