Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

Περί ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ!!!!!!!

‎"ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ!!!!!!!"

Μεγάλη λέξη, αλήθεια: 12+7=19γράμματα, με τα θαυμαστικά που του αξίζουν κατ εμέ, όταν αποτελεί πράξη καθαρά ΑΛΤΡΟΥΪΣΤΙΚΗ*, όπως εγώ προσωπικά το νοιώθω. (*Αλτρουϊσμός: Το λεξικό μου, την ετοιμολογεί ως Ανθρωπισμός - Αυτοθυσία - Φιλαλληλία - Φιλανθρωπία)

Πόσοι άραγε, μπορούν, πραγματικά, να κατανοήσουν πλήρως, την έννοια μιας τόσο μεγάλης λέξης, σ' αυτή τη χώρα;

Υστερόγραφο:
Εγώ προσωπικά, έχω γνωρίσει 3τέτοιους Ανθρώπους:
Ο ένας έχει ζήσει πολλά χρόνια στο εξωτερικό & διαθέτει άπειρη ταπεινότητα & πραγματικά αληθινή διάθεση να μεταδώσει τις γνώσεις Επαγγελματία Διασώστη που διαθέτει. Ο άλλος προέβει σε μια πράξη -στον Κλασσικό Μαραθώνιο της Αθήνας, αναλαμβάντας & την πλήρη ευθύνη της- που μου έδωσε να καταλάβω την αληθινή αγάπη & το πάθος του για αυτό που έχει αντιληφθεί ως ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ στη ζωή του. (πρόκειται για 2γυναίκες)
Και ένα παληκάρι!!! που σε έναν κύκλο εκπαίδευσης της ΕΣΕΠΑ, εκπροσωπούσε μόνος του την ομάδα της περιοχής του, αφού οι άλλοι δεν μπορούσαν να παραβρεθούν...

Φιλικά, Διομήδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου