Δευτέρα 30 Αυγούστου 2010

Αν γράψω ένα τραγούδι.

Αν γράψω ένα τραγούδι μοναχά,
που να χαρίζει στα παιδάκια τα φτωχά,
λίγο ψωμί κι ένα ζεστό κρεββάτι,
τότε θα πω πως έχω γράψει κάτι.
Κάτι.

Αν γράψω ένα τραγούδι μοναχά,
που να μην έχει λόγια κούφια και ρηχά,
και δίνει δύναμη στον κουρασμένο εργάτη,
τότε θα πω πως έχω γράψει κάτι
Κάτι.

Τραγούδια αμέτρητα έχω γράψει, αλλά,
είναι τα βάσανα του κόσμου πιο πολλά,
τόσα τραγούδια μου που πήγανε χαμένα,
κι είναι σα να μην έγραψα κανένα.
Κανένα.

Αν γράψω ένα τραγούδι μοναχά,
που να το λεν όταν το μίσος ξεψυχά,
εχθροί και φίλοι αδερφωμένοι και κεφάτοι,
τότε θα πω πως έχω γράψει κάτι.
Κάτι.

Τραγούδια αμέτρητα έχω γράψει, αλλά,
είναι τα βάσανα του κόσμου πιο πολλά,
τόσα τραγούδια μου που πήγανε χαμένα,
κι είναι σα να μην έγραψα κανένα.
Κανένα.

Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Μουσική: Κώστας Τουρνάς
Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Τουρνάς
Δίσκος: Αγαπημένη (του Κώστα Τουρνά)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου