Παρασκευή 22 Απριλίου 2011

... για το Νίκο Παπάζογλου

Οι Άνθρωποι!!!!!!!
σαν τον Νίκο Παπάζογλου, δεν ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ,
φιλαράκια μου καλά κι αγαπημένα!!!!!!!

Λιτός & απέρριτος ο ίδιος,
όσο & ο στίχος του τραγουδιού, που συνέθεσε & ερμήνευσε:
''Εγώ δεν είμαι ποιητής, είμαι στιχάκι.
Είμαι στιχάκι της στιγμής, πάνω σε τοίχο φυλακής & σε παγκάκι.
Με τραγουδάνε ....... ''
Ας τον αποχαιρετίσουμε λοιπόν, με τον ίδιο λιτό & απέριττο, σοφό τρόπο του,
λέγοντάς του απλά ένα ''Γειά χαρά!!!''
Και για όσουν δεν θα μπορέσουν να κρατηθούν...
όπως εγώ, ας μας συγχωρήσεί να αφήσουμε να κυλήσει ένα δάκρυ μας, για αυτόν.

(Ο διαχειριστής του Ιστολογίου: Διομήδης Καραμήτσος)
Υστερόγραφο
Προσφέροντας όλοι τους τη ζωή, έπλασαν το όνειρό τους.
Έσπειραν σπόρους αληθινής Ζωής!!!!!!!
Ας συνεχίσουμε, εμείς, τώρα, να τους ποτίζουμε, μέχρι να ανθίσουν.
Τους το οφείλουμε, ως μια ελάχιστη ανταμοιβή, για το έργο τους.

1 σχόλιο:

  1. Μια υπέροχη φωνή...!!!
    Που έμοιαζε να δίνει ζωή στα τραγούδια...
    Ένα στιχάκι, χαραγμένο... που ο χρόνος δεν το αγγίζει... ~♥~

    ΑπάντησηΔιαγραφή