Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Προς ΕΔΟΚ

.......
Προς ΕΔΟΚ (Εθελοντική Διασωστική Ομάδα Κορυδαλού)
Εύχομαι, με όλο μου το είναι!!!!!!!
Σε όσους από την ''ομάδα'' δεν τον διαθέτετε:
Να προσβληθήτε από τον υιό της Αληθινής ανιδιοτέλειας!!!!!!
να νοσήσετε στην βαρυτάτη των μορφών της,
& να εξελιχθεί σε αθεράπευτη-ανίατη ασθένεια!!!!!!!
για όλη την υπόλοιπη ζωή σας.

ΥΓ. ΔΗΛΩΝΩ, ΕΝΩΠΙΩΝ ΌΛΩΝ:
Ότι ποτέ στην διάρκεια των αποστολών εκπαίδευσης, δεν κινδύνεψε η ζωή μου λόγω αμέλειας μου ή ακόμα χειρότερα η ζωή άλλου ατόμου της ''ομάδας'' εξαιτίας δικής μου υπαιτιότητας, όπως κάποιοι δεν ντράπηκαν να σκεφτούν -ως αίτιο ''διαγραφής'' μου- να γράψουν & υπογράψουν με την επίσημη σφραγίδα της ''ομάδας'' & τίτλους στιγνής γραφειοκτατικής εξουσίας, σε επίσημο έγγραφο-επιστολή που μου αποστάλθηκε προ καιρού. (Το σκανάρω & το αναρτώ κι αυτό, αν θέλετε.)

Αυτό που κάνω, δεν αποτελεί κακία, είναι αγώνας για την υπεράσπιση της αρετής της Ανιδιοτέλειας!!!!!!! (Κάποιος πρέπει να την υπερασπιστεί κι αυτήν.)
Ο κλήρος έπεσε σ' εμένα, κι εγώ...
Αποδέχτηκα ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ,
ως έκανα, πάντα.

Ταπεινά... ως Έλληνας
& με την αγάπη μου, Διομήδης Καραμήτσος.
Καλή Χρονιά!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου