Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Τι άνθρωπος .......

~~~~~~~
Τι άνθρωπος είμαι εγώ;
που άφησα έναν γάτο χωρίς βοήθεια,
ξέροντας πως αν δεν του γίνει θεραπεία στο ένα του μάτι θα το χάσει;
Τι άνθρωπος είμαι εγώ;
που αρκέστηκα απλά στο να ζητήσω από κάποια που την θεωρούσα συγγενή μου,
να τον φιλοξενήσει για τον ένα μήνα που θα διαρκούσε η θεραπεία;
Τι άνθρωπος είμαι εγώ;
που μετά την άρνησή... δεν τον πήρα σπίτι μου, μαζί με τα άλλα πέντε που είχα;
Τι άνθρωπος είμαι εγώ; που ενώ ήξερα,
δεν έκανα ότι θα έπρεπε, για να μην δυσκολέψει περισσότερο η ζωή του,
στο τσιμέντο του απάνθρωπου νεκροταφείου που λέγεται Αθήνα;
ΥΓ. Είμαι ασυγχώρητος (δεν συγχωρώ τον εαυτό μου, όχι δεν τον συγχωρώ),
μα ορκίζομαι, ότι δεν θα αφήσω ποτέ ξανά -όσο ζω-
να ξανασυμβεί ένα τέτοιο έγκλημα. 
 Την άλλη φορά θα φερθώ ως Αληθινός Άνθρωπος!!!!!!!

(25/09/2110: απολογισμός-κρίση, για ένα συμβάν που συνέβη πριν 1,5μήνα περ.)

2 σχόλια:

  1. οπως το βλεπω εγω, αν ειναι αληθινη η ιστορια...
    δεν εισαι ανθρωπος, δεν ειναι θεμα συγχωρεσης
    αλλα δικης σου ψυχης...πως μπορεσες?
    απλα για μενα δεν αξιζει να λεγεσαι ανθρωπος,
    δεν αξιζει να μιλας, δεν αξιζεις...
    "Ένας άνθρωπος είναι το σύνολο των πράξεών του. Τι έχει κάνει, τι μπορεί να κάνει. Τίποτε άλλο." -ΓΚΑΝΤΙ...
    οποτε εσυ κουβαλας μια τετοια πραξη μεσα σου....
    ζησε με αυτην...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι τόσα πολλά, αλήθεια .......
    όλα αυτά που σε σπρώχνουν στο γκρεμό της "ζωής"
    του δήθεν πολιτισμού που ζούμε.
    Τόσες πολλές, οι πλαστές ανάγκες .......
    που όσο κι αν είσαι συνειδητοποιημένος
    -όσο κι αν το ποθείς-
    από κάποιες δεν μπορείς να ξεφύγεις.

    "Η αξία ενός ανθρώπου, φαίνεται από τα πόσα μπορεί να αντέξει."
    λέει κάποια ρήση.

    Υστερόγραφο:
    Όλες οι ιστορίες .......
    είναι αληθινές.
    Καθώς & όλες οι ιστορίες .......
    θα είναι αληθινές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή