Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

04. Low Bap Φιλοσοφία.

Λίγα λόγια -από εμένα, το Διομήδη-
ως μια προσπάθεια μικρής μεν μα ΄Έγκυρης Εισαγωγής. 

Ακούω μεν Low Bap, μα θα ήταν πιστεύω τελειώς υποκειμενικό το να προσπαθήσω να περιγράψω το τι αντιπροσωπεύει, βάση του πως εγώ προσωπικά το νιώθω.
Σίγουρα, δεν μπορεί να αποτελεί την ουσία... η προσωπική μου μόνο γνώμη.
Κρίνω πως το πιο έγκυρο θα ήταν να το κάνουν όλοι αυτοί, που ως σχήματα το αντιπροσωπεύουν.
Αυτοί όμως, έως και αυτή τη στιγμή που γράφω δεν ανταποκρίθηκαν.
(Ισως ο χρόνος να μην ήταν αρκετός... ίσως... αυτοί ξέρουν. Εγώ ως διαχειριστής του Ιστολογίου, δεσμεύομαι να δημοσιεύσω οποιοδήποτε σχόλιό τους, οποιαδήποτε στιγμή το θελήσουν...)

Με συναίσθηση ευθύνης, το μόνο που μπορώ να αναφέρω είναι η βασική φιλοσοφία του Πολιτιστικού Κινήματος Low Bap που συνοψίζεται στην εξής φράση:
"Στηρίζω το λόγο μου με τη ζωή μου & τη ζωή μου με το λόγο μου"

ΥΓ. Μη θέλοντας να το παίξω ξερόλας, -ένας άνθρωπος είμαι, που ότι κάνω το κάνω από μεράκι & μόνο- επιλέγω ως μονοπάτι συνέχειας του θέματος να δώσω στοιχεία... μέσα από τους
«στίχους των τραγουδιών τους» (και ότι υλικό μου δώσουν από το αρχείο τους... να το αναρτήσω.

Φιλικά, Διομήδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου