Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Κώστας Μυλωνάς (Χωρίς Άνασα!!!)

Ζήτησα από τον Κώστα Μυλωνά, να προλογίσει το θέμα μας:
μα ως ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ, δεν μου απάντησε καν.
Δεν τον κατηγορώ βέβαια...
Έχει απόλυτο δίκιο.

Εγώ δε απ' τη μεριά μου, δεν μπορώ να πω κάτι για αυτόν & τη δουλειά του.

Μπορώ όμως να θέσω προς όλους εσάς (που τον έχετε ακούσει, τον παρακολουθείτε... είτε από απλή ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ θα συντονιστείτε στον Atlantis 105,2fm ή θα επισκεφθείτε το www.x-radio.fm, και θα κάνετε ακρόαση στην εκπομπή του -Κυριακή έως & την Πέμπτη, 22:00΄ με 03:00΄συν...), το ερώτημα:
Ο Κωστας Μυλωνάς «έφτιαξε» το "Χωρίς Ανάσα"
ή το "Χωρίς Ανάσα" τον Κώστα Μυλωνά;
(Η εκπομπές του στην TV δεν με αφορούν. (Είναι θέμα ιδεολογίας μου: Θεωρώ τον χρόνο του στην τηλεόραση τελείως χαμένο & άστοχο τόσο για τη ζωή του, όσο & για την καριέρα του. Πιθανόν & επιζήμιο ως προς την ουσία παραγωγής πραγματικού Ανθρώπινου Έργου Ουσίας!!!!!!!)

Υστερόγραφο
Θέστε την γνώμη σας για των Κώστα & εν καιρό, θα σας δώσω βήμα να εκθέσετε την γνώμη σας & για εμένα -τον Διομήδη- ώστε να αξιολογήσετε όλοι εσείς εκεί έξω & την δική μου προσπάθεια σε αυτό που κάνω.)

Φιλικά, Διομήδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου