Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

«ΑΔΙΕΞΟΔΑ» (Λίγα λόγια.......)

Τοιχογραφία-Grafffiti στον Πειραιά.
Ο γυμναστής μου (Κάποια στιγμή, θα γίνει αναφορά της προσωπικότητάς του, στο θέμα "άνθρωποι") συνήθιζε να λέει: «Δεν υπάρχει δεν μπορώ. Υπάρχει δεν θέλω.»
Υιοθετώντας τα σοφά αυτά λόγια & κάνοντάς τα καθημερινή πράξη στην ζωή μου, κατέληξα να είμαι εδώ που βρίσκομαι τώρα. Ένας ιστολόγος διαφορετικός από τους άλλους. (Χωρίς αυτό εμμέσως πλην σαφώς, να υποβαθμίζει όλους εσάς που ασχολείστε με αυτό το εγχείρημα ως προσπάθεια επικοινωνίας με όλους αυτούς εκεί έξω.  Όλους εσάς, που έχετε να δώσετε τόσα μα τόσα πολλά, αλήθεια, μα δεν το έχετε κατανοήσει ακόμη στον βαθμό που χρειάζεται, ώστε να πάρετε την απόφαση να δραστηριοποιηθείτε. Να γίνεται ενεργοί πολίτες, ξεφεύγοντας από την παρακμή της κατάστασης «Ιδιώτης».)
Κατανοώντας λοιπόν, πλήρως, την εκδοχή αυτή & θέλοντας βέβαια να κάνουμε την ζωή μας καλύτερη... το αμέσως επόμενο βήμα μας, είναι το να ψάξουμε να βρούμε την ή τις αιτίες που μας κάνουν να μην θέλουμε να μπορούμε να κάνουμε κάτι (οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή & σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής μας).
Όλα αυτά που μας «φρενάρουν» στη ζωή μας φαντάζουν ανυπέρβλητα & ΑΔΙΕΞΟΔΑ. Δεν υπάρχει όμως πρόβλημα χωρίς την λύση του.
Δεν έχω λόγους να σας πω ψέματα. Κι εγώ, ένας από εσάς εκεί έξω είμαι (κι όποιος θελήσει να με γνωρίζει, αρκεί απλά να μου το ζητήσει...) τα φιλαράκια της παρεούλας!!!!!!! του 7777777-73.blogspot.com (Για μια ζωή, πραγματικά Ανθρώπινη!!!!!!!)
Έχω κι εγώ τα δικά μου «ΑΔΙΕΞΟΔΑ» που με κρατούν στη στασιμότητα, στην σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού της ζωής μου. Διεκδικώ όμως, στο έπακρο του ανθρωπίνως δυνατού, την εύρεση λύσης τους.
Το ««ΑΔΙΕΞΟΔΑ»» ως θεμα στο Ιστολόγιό μας: είναι ο χώρος όπου ο καθένας μπορεί να στείλει την απορία του σε οτιδήποτε αφορά συμβάντα της καθημερινότητας της ζωης του (όλης του της ζωής & σε όλους τους τομείς της, ανεξαιρέτως θέματος & σπουδαιότητάς τους.) Απορίες... που θα απαντώνται μέσα σε λίγες ώρες είτε θα περιμένουν εκεί έως ότου βρεθεί κάποιο φιλαράκι απ’ την παρεούλα μας!!!!!!! που θα διαθέτει την απαραίτητη γνώση, εμπειρία, μα πάνω απ’ όλα την ευγενική-αλτουϊστική διάθεση να την χαρίσει σε όλους εμάς.

Υστερόγραφο
Εγώ, από μέρους μου, θα κάνω προσπάθεια να πείσω κάποιον που χρόνια ασχολείτε με το συγκεκριμμένο θέμα, κάποιον που έχει διαβάσει & ζήσει αρκετά, ώστε να μπορεί να προτείνει την όσο το δυνατόν πιο έγκυρη γνώμη...
Αν όμως δεν δεχθεί... τότε μπορούμε να υπάρξουμε & χωρίς αυτόν. ΣΙΓΟΥΡΑ.
Απλά… θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώσπου να βρεθεί η πιο έγκρυρη-σωστή απάντηση στο κάθε μας ερώτημα.

Ταπεινά, Διομήδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου