Κυριακή 15 Μαΐου 2011

Περί ''Ρατσισμού'', ο λόγος.

Pavlos Mp.
 ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΑΓΕ.. ??


  • Είμαι ρατσιστής αν στέλνω το παιδί μου στο σχολείο και περιμένω ναγυρίσει στο σπίτι μας και μάλιστα γερό; Αν ναι, ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !

  • Είμαι ρατσιστής όταν περιμένω να γυρίσει η γυναίκα μου από το μίνι μάρκετ της γειτονιάς χωρίς να την έχουνε βιάσει; Αν ναι, ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !

  • Είμαι ρατσιστής αν θέλω να πάω στο μαγαζί μου και δεν μπορώ να φτάσωq Aν ναι, NAI EIMAI !

  • Είμαι ρατσιστής αν τα παιδιά μου δεν έχουν όνειρα ούτε προοπτική στην Πατρίδα επειδή είναι Ελληνόπουλα; Αν ναι, ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ !

  • Είμαι ρατσιστής όταν ο πατέρας μου πρέπει να πληρώσει για να εξεταστεί σε δημόσιο Ελληνικό νοσοκομείο και ο λαθρομετανάστη όχι; Αν ναι, NAI EIMAI !

  • Είμαι ρατσιστής αν και πολύτεκνος τα παιδιά μου δεν μπορούν να πάρουν μεταγραφή και δεν σπουδάζουν ενώ τα αλλοδαπά ναι; Αν ναι, NAI EIMAI !

  • Είμαι ρατσιστής αν μια ζωή στερούμαι και δεν μπορώ να εισπράξω την σύνταξη μου γιατί μου την κλέψανε αλλοδαποί και Ελληνοποιημένοι; Αν ναι, NAI EIMAI !

  • Είμαι ρατσιστής γιατί θέλω στο όνομα του Συντάγματος να σέβονται την ζωή μου την θρησκεία μου τα Σύμβολά μου; Αν ναι, NAI EIMAI !

  • Είμαι Ρατσιστής γιατί ανάθεμα με υπηρέτησα την Πατρίδα μου, μεγάλωσα ταπαιδιά μου και θέλω να φροντίζω τους ανήμπορους γονείς μου;

  • Nαι ρε καθάρματα: Είμαι Έλληνας Πατριώτης, Χριστιανός Ορθόδοξος & Ρατσιστής.



  • Αρέσει σε εσένα, στον/στην Alma Libre και σε 2 ακόμα άτομα.
     ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΑΡΑΣΤΑΜΑΤΗΣ ΟΧΙ ρε φίλε είσαι πατριώτης που αγαπάς τον τόπο σου αλλά οι μεγάλοι έχουν άλλες ιδέες για τούτη εδώ τη χώρα και δυστυχώς είμαστε μεγάλοι μα.....κες και τα ανεχόμαστε όλα.
      • Πέμπτη στις 10:01 μ.μ. 
      •  
      • Διομήδης Καραμήτσος Το 7777777-73.blogspot.com (Για μια ζωή, πραγματικά Ανθρώπινη!!!!!!!). ΑΔΙΑΚΡΙΤΑ, ξεκινάει νέο θέμα: που θα αναμένει για ατελείωτο χρόνο... το σχόλια όλων των αναγνωστών του, στο θέμα που ''ανοίξατε'' με τα σχόλιά σας, φίλοι μου. Σας ευχαριστώ!!!
    • ΥΓ.Χρόνος υπάρχει πολύς -επειδή το θέλουμε ΕΜΕΙΣ- κανένας λόγος βιασύνης. Παρακαλώ τα σχόλια σας, με ελληνικούς χαρακτήρες, ώστε να είναι ευκολοκατανόητα οπό όσους τα διαβάζουν...
    • Φιλικά, Διομήδης
  • 2 σχόλια:

    1. ρωτησατε ποτε αν εκεινοι ηθελαν να ερθουν εδω αφηνωντας την χωρα τους και την οικογενεια τους...και εν μερη ευχουμε μεριδιο ευθυνης γιατι η καθε κυβερνηση που μας κατεστρεφε και μας καταστρεφει μεχρι το τελος της....φταιμε εμεις που την ψηφιζουμε!!!!!!!εν συνεχεια και μεις καταστρεφουμε τους υπολοιπους λαους αφου αυτες οι κυβερνησεις συνενουν στον πολεμο εναντιον των λαων...αρα μηπως θα επρεπε επιτελους να παραδεχθουμε και τα δικα μας λαθη;;;και να μην γινομαστε εγωιστες....γιατι αν παραδεχθεις το λαθος σου και καλυτερος ανθρωπος γινεσαι και ενωνεσαι με τον διπλανο σου που δεν εχεις τιποτα να χωρισεις μαζι του...!!!!!!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Διαβάζοντας το σχόλιό σου, συνειρμικά μου ήρθε στο μυαλό, η εικόνα μιας γυάλας & μέσα της, εσύ, ως χρυσόψαρο!!!!!!! να κολυμπάς ανέμελα.

      ΥΓ.Μην γελιέσαι, ότι οι αλλοδαποί, κακόβουλα, δεν θα ρίξουν πετονιά να σε ψαρέψουν.

      ΑπάντησηΔιαγραφή